D-A-G-E-N!

Det började med att jag sov hos Nattiz igår, vilket var skitkul.
Jag åkte hem vid 11-tiden eftersom mamma ville ha mig hemma.
Amanda bor ju ovanför, så mamma pratade lite med henne från balkongen. 
Så jag, Amanda, hennes syster Micka o Clara gick ut o spelade lite badminton i någon timme, sedan blev alla sugna på kakor och saft så vi gick o hade picknik en liten bit bort från oss (HAHAH typ 30m ifrån)
Skitsamma, vi satt där i någon halvtimme eller nåt sånt, sedan skulle hon till stan me hennes mamma o syskon.
Så jag stannade hemma tills jag ringde Naza (också min granne) så vi gick ut o fota runt kl 4-tiden.
Juste, innan de gick ja o mamma o köpte lite glass.
Efter det så gick vi båda in o tog de lugnt, sedan bestämmde vi oss för att vi skulle träffas vid halv 8-tiden ist.
Sen köpte vi godis o åt och ja, nu sitter jag har och har verkligen ingenting att göra..
Någon som har ett förslag på en bra film? Kommentera isånafall!
Nu ska jag fixa mig o se om jag hittar någon bra film.
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0