Lovar!

Nu har jag inget att klaga på längre, eftersom vi har sommarlov!
Shit, 10 veckor från alla mina kompisar, hahaha hur ska jag klara mig?
Aja veckan ser ut såhär:
Torsdag: Träningsläger (Fotboll) 9.00-15.00
Fredag: Träningsläger (Fotbollen) 9.00-15.00
Lördag: Fotbollsmatch 8.15-10.00
Söndag: Fotbollsmatch (Hahahha vet inte tiden)
Måndag: Träningsläger 9.00-15.00
Tisdag: Träningsläger 9.00-15.00
Onsdag: Träningsläger 9.00-16.00, spänna tandställningen (Sista gången) + fotbollsmatch med halva fotbollslaget!
Sen är de typ chill o en vecka efter det åker vi upp till piteå och spelar Piteå summer games där, är så sjukt taggad!
Vi hörs senare, hejdå!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0