Holá amigos!

Så, jag kände att jag inte har uppdaterat på ett ganska långt tag nu, men allt har inte vart så bra.
Aja, veckan hitills har varit helt okej, som vanligt liksom.
Imorn är de chilldag i skolan eftersom vi slutar 2, sen är helger med massa matcher inplanerade.
På måndag är de en vanlig skoldag och på tisdag åker min klass på klassresa över dan.
Sen är de onsdag o på torsdag är de Sveriges National dag o fredag är de också en vanlig dag.
Sen är de månad o tisdag som vi ska städa inför sommaravslutningen på onsdag.
Shit, jag börjar i 7an i höst, HAHAHAHHA.
Aja, tänkte börja göra mig iordning för kvällen nu/sätta på en film.
Så vi syns någon dag här i veckan.
Adios!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0