Varför?

Jag tror att jag skrev i förra inlägget att jag skulle bli bättre på att uppdatera, men inte blev det så?
Nej, men alltså jag har haft fullt upp förra veckan (även fast vi var lediga 2 dagar).
Det har varit läxor som ska vara inlämnade denna vecka, så jag sätter i skolan i första hand.
Sen har jag liksom inte alls haft lust att blogga, inte ens gå på mina träningar längre.
Jag vet inte vad som händer längre?
Jag mår inte bra, livet är kaos.
Allt som håller mig uppe är Justin o mina fina underbara vänner.
Men vi ska inte gå in på dom falska, är så jävla trötta på dom.
Orkar inte blogga mer idag, kanske inte imorn eller veckan ut. 
Vi får se hur jag mår framöver.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0